Kateřina Šilerová

Bakalářská práce

Firemní image

Corporate image
Anotace:
Práce se zabývá zejména teorií firemní image - v teoretické části je rozebráno co je firemní image, její utváření a hodnota a dále vztah firemní image a firemní identity, jednotlivé složky firemní identity, apod. V praktické části je rozebrána firemní image na příkladu společnosti Mercedes-Benz Financial Services Česká republika s.r.o.
Abstract:
In the theoretic part of this work corporate image and corporate identity are characterized, including the relation between them, the definition of corporate image and its formation and value. In the practical part, corporate image is applied to the company Mercedes-Benz Financial Services Česká republika s.r.o.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 5. 2009
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/16160