Kateřina Šilerová
Bakalářská práce
Firemní image
Corporate image
Anotace:
Práce se zabývá zejména teorií firemní image - v teoretické části je rozebráno co je firemní image, její utváření a hodnota a dále vztah firemní image a firemní identity, jednotlivé složky firemní identity, apod. V praktické části je rozebrána firemní image na příkladu společnosti Mercedes-Benz Financial Services Česká republika s.r.o.Abstract:
In the theoretic part of this work corporate image and corporate identity are characterized, including the relation between them, the definition of corporate image and its formation and value. In the practical part, corporate image is applied to the company Mercedes-Benz Financial Services Česká republika s.r.o.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16160
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2009
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16160
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc