Marketingová strategie frankofonních oborů vysokoškolského studia – Bc. Jana Dobiášová
Bc. Jana Dobiášová
Diplomová práce
Marketingová strategie frankofonních oborů vysokoškolského studia
Marketing strategy for french-speaking university studies
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie frankofonních oborů vysokoškolského studia“ je rozbor současné komunikační strategie oboru M.F.T.A.P. na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně a navržení kroků, které by mohly přispět k jejímu zefektivnění do budoucna. Úvodní kapitoly práce jsou zaměřeny na teoretická východiska z oblasti marketingu. Druhá část se zabývá charakteristikou …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis “Marketing Strategy for French-speaking University Studies“ is an analysis of the current communication strategy of the M.F.T.A.P. study programme at the Faculty of Economics and Administration at Masaryk University in Brno and the formulation of a the proposal for its improvement in the future. The first chapters focus on the theoretical bases of the marketing area …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b1w4v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Špalek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa (L'Administration publique)
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraném oboru (marketing služeb)
Klára Paterová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (fashion marketing) - analýza IMK vybrané firmy
Lucie Nováková -
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech: Fashion Marketing
Klára Haunerová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova