Bc. Jana Dobiášová

Diplomová práce

Marketingová strategie frankofonních oborů vysokoškolského studia

Marketing strategy for french-speaking university studies
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie frankofonních oborů vysokoškolského studia“ je rozbor současné komunikační strategie oboru M.F.T.A.P. na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně a navržení kroků, které by mohly přispět k jejímu zefektivnění do budoucna. Úvodní kapitoly práce jsou zaměřeny na teoretická východiska z oblasti marketingu. Druhá část se zabývá charakteristikou …více
Abstract:
The goal of the submitted thesis “Marketing Strategy for French-speaking University Studies“ is an analysis of the current communication strategy of the M.F.T.A.P. study programme at the Faculty of Economics and Administration at Masaryk University in Brno and the formulation of a the proposal for its improvement in the future. The first chapters focus on the theoretical bases of the marketing area …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Špalek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta