Rozvoj komunikačních dovedností u žáků 2. stupně základní školy: Zaměření na interakci – Simona Vosáhlová
Simona Vosáhlová
Bakalářská práce
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků 2. stupně základní školy: Zaměření na interakci
Developing Speaking Skills in Lower-secondary Learners: Focus on Interaction.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem řečových dovedností skrze interaci u žáků druhého stupně základních škol. Teoretická část práce probírá a definuje výuku angličtiny v kontextu výuky cizího jazyka, komunikační kompetence, řečových dovedností, interakce a role cvičení a učebnic v kontextu ELT. Dále jsou probírány interakční vzorce, typy a funkcionalita aktivit, teorie začlenění aktivit do sekvence …víceAbstract:
This bachelor paper deals with the topic of developing speaking skills in lower-secondary students with a focus on interaction. The theoretical part explains and defines English language teaching in a context of foreign language teaching, communicative competence, speaking skills, interaction, and the role of tasks and textbooks in ELT. It also discussed interaction patterns, activity types and functionalities …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vosáhlová, Simona. Rozvoj komunikačních dovedností u žáků 2. stupně základní školy: Zaměření na interakci. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
Využití překladu ve výuce angličtiny jako druhého jazyka
Kateřina DOČEKALOVÁ -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Lingvistické prvky Angličtiny jako druhého jazyka: Průzkum rodilých mluvčích Německého jazyka
Caroline OTTOVÁ -
Lingvistické prvky angličtiny jako druhého jazyka v Nizozemí: Průzkum mezi Nizozemskými mluvčími
Petr ŠTĚPNIČKA -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Kateřina Sýkorová