Vliv CRM na užívání mobilního bankovnictví – Miroslava Janotová
Miroslava Janotová
Master's thesis
Vliv CRM na užívání mobilního bankovnictví
The impact of CRM on E-banking mobile app
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním vlivu oddělení CRM na užívání mobilního bankovnictví. Teoretická část práce obsahuje poznatky o řízení vztahů se zákazníky a komunikačních kanálech CRM v bankovnictví. V praktické části práce je proveden kvantitativní výzkum, který zachycuje vliv neprodejní kampaně vytvářené oddělením CRM na užívání mobilního bankovnictví. Hlavním cílem práce je detailní vyhodnocení …moreAbstract:
This Diploma thesis devotes to explore the impact of the CRM department to E-banking mobile app. The theoretical part contains knowledge of Customer relationship management and communication channel in banking sector. In the practical part, a quantitative research is performed, which captures the impact of the non-sales campaign created by the CRM department on the use of mobile banking. The main goal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 10. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83204
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2021
- Supervisor: David Říha
- Reader: Marika Drahorádová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83204
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane