Mgr. Ing. Jan Tráge

Bakalářská práce

Analýza konkurence

Competition analysis
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Analýza konkurence“ je analyzovat konkurenci na trhu hudebních vydavatelství v České republice. První části práce je zaměřena na situační analýzu a její výhody při rozpracování pro podnik. Druhá část je věnována analyzování situace na trhu hudebních vydavatelství. V poslední části práce jsou rozebrány možné metody analýzy konkurence, které jsou dále prakticky užity na trhu …více
Abstract:
The point of work „Competition analysis“ is to analyse competition on market of music producers in the Czech republic. First part of work is focused on situation analysis and its advantages of elaboration for the company. Second part is addressed to analysis of situation of music producers market. In the last part of the work are analysed possible methods of competition analysis, which are used in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Švandová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství