Mgr. Ing. Jan Tráge
Bakalářská práce
Analýza konkurence
Competition analysis
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Analýza konkurence“ je analyzovat konkurenci na trhu hudebních vydavatelství v České republice. První části práce je zaměřena na situační analýzu a její výhody při rozpracování pro podnik. Druhá část je věnována analyzování situace na trhu hudebních vydavatelství. V poslední části práce jsou rozebrány možné metody analýzy konkurence, které jsou dále prakticky užity na trhu …víceAbstract:
The point of work „Competition analysis“ is to analyse competition on market of music producers in the Czech republic. First part of work is focused on situation analysis and its advantages of elaboration for the company. Second part is addressed to analysis of situation of music producers market. In the last part of the work are analysed possible methods of competition analysis, which are used in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/upz31/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova