Využití sociálních sítí v on-line marketingu vybrané společnosti – Natálie Kubátová
Natálie Kubátová
Bakalářská práce
Využití sociálních sítí v on-line marketingu vybrané společnosti
The Use of Social Networks in the On-line Marketing of a Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku sociálních sítí a jejich využití v on-line marketingu vybrané společnosti Hooray.cz. Teoretická část práce definuje pojem on-line marketing, popisuje pozici sociálních sítí v on-line marketingu, a poté charakterizuje smysl marketingové komunikace a marketingové strategie. V neposlední řadě jsou podrobně definovány nejznámější sociální sítě a zmíněny jejich …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the issue of social networks and their use in on-line marketing of the selected company Hooray.cz. The theoretical part of the thesis defines the concept of on-line marketing, describes the position of social networks in on-line marketing, and then characterizes the meaning of marketing communication and marketing strategy. Last but not least, the best-known social networks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Jana Hřebejková
- Oponent: Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Comparison of development in usage of Anglicisms in Slovak and Chinese Internet communication on social networks
Ivana Polaková -
Internal communication on Social Networks in international companies: Focus on community learning & development
Zuzana Petrovková -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social networks and its marketing potential for enterprises
Karyna Kasperovych -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó
Název
Vložil
Vloženo
Práva