Petra Süssmilichová

Bakalářská práce

User-generated content v marketingu destinací cestovního ruchu

User-generated content in tourism destination marketing
Anotace:
Hlavním tématem této bakalářské práce je User-generated content neboli obsah generovaný uživateli, často označován pouze zkratkou UGC, který zahrnuje veškeré dobrovolně vytvořené příspěvky uživatelů. Práce se zaměřuje konkrétně na jeho roli v oblasti cestovního ruchu, kde má výrazný vliv na image destinace i chování turistů, a jehož součástí se čím dál častěji stává. Hlavním cílem této bakalářské práce …více
Abstract:
The main topic of this bachelor thesis is User-generated content, often referred to simply as UGC, which includes all voluntarily created contributions by users. The thesis focuses specifically on its role in tourism, where it has a significant impact on the image of the destination and the behaviour of tourists, and of which it is increasingly becoming a part. The main aim of this thesis is to evaluate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
  • Vedoucí: Zuzana Kvítková
  • Oponent: Zdenka Petrů

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88954