Věrnostní systém jako nástroj zdokonalení péče o zákazníky Golden Apple Cinema a.s. – Petr TAKÁČ
Petr TAKÁČ
Bakalářská práce
Věrnostní systém jako nástroj zdokonalení péče o zákazníky Golden Apple Cinema a.s.
Loyalty System as a Tool to Improve Customer Care in Golden Apple Cinema a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostními systémy a péčí o zákazníky společnosti Golden Apple Cinema, a.s. V teoretické části je charakterizováno řízení vztahů se zákazníky, budování hodnotných vztahů se zákazníky a procesy CRM. Dále jsou v této části obecně popsány věrnostní systémy pro udržení a získávání zákazníků a jejich loajalitu. V praktické části je představena společnost Golden Apple Cinema …víceAbstract:
This bachelor thesis looks into the loyalty systems and customer care in Golden Apple Cinema, Inc. In theoretic part, there are characterized the managing relationships with customers, the building valuable customer relationship and processes of CRM. Then in this part, there are generally described thy loyalty systems for maintain and obtaining customers and their loyalty. In practical part, there …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michal Gaja
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TAKÁČ, Petr. \textit{Věrnostní systém jako nástroj zdokonalení péče o zákazníky Golden Apple Cinema a.s.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/d9dxs9/.
Jak správně citovat práci
TAKÁČ, Petr. Věrnostní systém jako nástroj zdokonalení péče o zákazníky Golden Apple Cinema a.s.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Systém péče o zaměstnance a jejich spokojenost s benefity v podniku SWIETELSKY Rail CZ s.r.o.
Aneta Dvořáková -
Analýza systému péče o zaměstnance v B. Braun Medical s.r.o.
Hanh Vyšohlídová -
Systém péče o drogově závislé jedince v České republice
Mudrychová Mudrychová -
Systém péče o drogově závislé v České republice
Marie Kolářová -
Péče o zaměstnance ve společnosti Konecranes and Demag, s. r. o.
Bára Zázvorková -
Analýza péče o zaměstnance společnosti Zepris s.r.o.
Veronika Řezníčková