Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku – Bc. Lenka Němcová
Bc. Lenka Němcová
Diplomová práce
Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku
The Benefits of CRM in Marketing Management
Anotace:
Diplomová práce byla zpracována za účelem posouzení přínosů CRM systému pro vybranou společnost. Její součástí je analýza prostředí firmy, zhodnocení současné situace v oblasti prodeje a řízení vztahů se zákazníky. Na základě získaných informací je navržen vhodný softwarový produkt. Součástí práce je i finanční zhodnocení přínosu pro společnost, pokud se rozhodne pro implementaci systému.Abstract:
This dissertation was elaborated with the aim of assessing the contribution made by the CRM system in a selected company. It includes an analysis of the firm's environment, an evaluation of the current situation in the areas of sales and customer relations. On the basis of the information gained, a suitable software product is. Another part of the work is a financial evaluation of the benefits for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/j0ult/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vlasta Smetanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová -
Zpracování dat o zákaznicích pomocí CRM systémů
Václav Banot -
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace v CRM podniku medisap s.r.o.
Adam Psota -
Návrh koncepce a projektu implementace CRM systému ve společnosti MAUTING s.r.o.
Silvie Bartošíková -
Současná situace na trhu s Customer Relationship Management systémy: analýza a potenciál CRM systémů pro živnostníky v České republice
Ondřej Popelka -
Strategie efektivní péče o zákazníka pomocí CRM
Monika Bobková -
CRM v teorii a praxi
Loník Loník -
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
Gizem Beytut