Ing. Jana Šuráňová

Master's thesis

Analýza strategie budování značky

Analysis of brand building strategy
Abstract:
Cílem diplomové práce Analýza strategie budování značky je analýza budování značky konkrétního podniku, a to podniku Aromatica CZ s.r.o., a analýza jednotlivých aktivit zaměřených na budování její značky. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je představena značka a její budování, na což navazuje budování hodnoty značky. Dále se autorka věnuje nástrojům marketingové komunikace, které …more
Abstract:
The objective of the thesis “Analysis of brand building strategy” is the analyses of brand building of the company Aromatica CZ s.r.o. and the analyses of marketing activities focused on brand building. The thesis is divided into two main parts. In the theoretical part the brand, it´s building and also building of brand equity are introduced. In addition to that, the author focuses on marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2013
  • Supervisor: Mgr. Adriana Wyrobková, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta