Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů – Bc. Ester Horovičová
Bc. Ester Horovičová
Master's thesis
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
Effective television advertising in the market of telephone operators
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o efektivnosti televizní reklamy telefonního operátora Vodafone na území České republiky. Práce je zaměřena na rozhodnutí společnosti změnit reklamní koncept a následné zhodnocení efektivity této změny. Práce se též zabývá nástroji a postupy pro měření efektivnosti reklamních kampaní. Teoretická část proniká do oblastí reklamy, televizní reklamy a dotkne se i pojmů z …moreAbstract:
This dissertation is concerned with the effectiveness of Vodafone Czech republic television advertising. The thesis focuses on the company's decision to change the advertisement concept, followed by evaluation of the effectiveness of the change. The thesis also discusses tools and protocols of TV campaign effectiveness evaluations. The theoretical part elaborates on types of advertising, TV advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOROVIČOVÁ, Ester. \textit{Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/dc2kwr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Horovičová, Ester. Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Reklamní kampaň pro mobilního operátora s propojením nových a tradičních médií
Hynek Lór -
Stereotypizace ženy v televizní reklamě: komparace české a portugalské reklamní produkce (Tv Nova, TVI)
Lenka Petrová -
Televizní reklama a její tvorba v ČR na příkladu společnosti Armada Films s.r.o.
Zuzana Janovcová -
Socialistická propagace - reklama v podmínkách centrálně plánovaného hospodářství v Československu 70. a 80. let 20.století
Barbora Šimečková -
Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice
Dana Komosná -
Vedení a řízení nákupu ve firmě Vodafone Czech Republic a. s.
Pavel Dvouletý -
Publicita značky Vodafone Czech Republic
Dominik Ptáček -
Komunikace firmy Oskar, Oskar - Vodafone a Vodafone ČR
Ivan Gálik