Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů – Bc. Ester Horovičová
Bc. Ester Horovičová
Diplomová práce
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
Effective television advertising in the market of telephone operators
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o efektivnosti televizní reklamy telefonního operátora Vodafone na území České republiky. Práce je zaměřena na rozhodnutí společnosti změnit reklamní koncept a následné zhodnocení efektivity této změny. Práce se též zabývá nástroji a postupy pro měření efektivnosti reklamních kampaní. Teoretická část proniká do oblastí reklamy, televizní reklamy a dotkne se i pojmů z …víceAbstract:
This dissertation is concerned with the effectiveness of Vodafone Czech republic television advertising. The thesis focuses on the company's decision to change the advertisement concept, followed by evaluation of the effectiveness of the change. The thesis also discusses tools and protocols of TV campaign effectiveness evaluations. The theoretical part elaborates on types of advertising, TV advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horovičová, Ester. Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Reklamní kampaň pro mobilního operátora s propojením nových a tradičních médií
Hynek Lór -
Stereotypizace ženy v televizní reklamě: komparace české a portugalské reklamní produkce (Tv Nova, TVI)
Lenka Petrová -
Televizní reklama a její tvorba v ČR na příkladu společnosti Armada Films s.r.o.
Zuzana Janovcová -
Socialistická propagace - reklama v podmínkách centrálně plánovaného hospodářství v Československu 70. a 80. let 20.století
Barbora Šimečková -
Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice
Dana Komosná -
Vedení a řízení nákupu ve firmě Vodafone Czech Republic a. s.
Pavel Dvouletý -
Publicita značky Vodafone Czech Republic
Dominik Ptáček -
Komunikace firmy Oskar, Oskar - Vodafone a Vodafone ČR
Ivan Gálik