Prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback – Mgr. Markéta Luňáková
Mgr. Markéta Luňáková
Diplomová práce
Prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback
Prevention and Reeducation of Specific Learning Difficulties Using the EEG-biofeedback Method
Anotace:
Diplomová práce pojednává o možnosti prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback u dětí předškolního a školního věku. Diplomová práce je rozdělena do čtyř kapitol. První tři kapitoly jsou teoretické a soustředí se na vymezení problematiky specifických poruch učení, současný systém edukace žáků se SPU a alternativní metody, které lze využít k prevenci či reedukaci SPU …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the prevention option and specific learning difficulties reeducation using EEG-biofeedback method for pre-school and school children. The diploma thesis is devided into four chapters. The first three chapters are theoretical and focuses on the specific learning difficulties issues determination, current system of education pupils with SLDs and the alternative methods helping …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/npw6v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Alena Sedláčková, DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová -
Teaching English to Learners with Specific Learning Difficulties from Teachers' Point of View
Monika Hotárková -
Barvocit a specifické poruchy učení
Zuzana Odvárková -
Specifické poruchy učení u žáků na 1. stupni základní školy
Michaela Malinová