Tvorba podnikatelského plánu na příkladu realitní kanceláře – Bc. Peter Kollár
Bc. Peter Kollár
Diplomová práce
Tvorba podnikatelského plánu na příkladu realitní kanceláře
Business plan elaboration - real estate office
Abstract:
The subject of this diploma thesis with the title “Business plan elaboration – real estate office“ is preparation and creation of a specific business plan for real estate agency. Theoretical part is aimed on small and middle – size enterprises´ issues, on appurtenances, content and structure of the business plan as well as on Slovak real estate market. In practical part with the knowledge from theoretical …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce „Tvorba podnikatelského plánu na příkladu realitní kanceláře“ je príprava spracovanie konkrétneho podnikateľského plánu pre realitnú kanceláriu. Teoretická časť je zameraná na problematiku malého a stredného podnikania, na náležitosti, obsah a štruktúru podnikateľského plánu a zaoberá sa tiež realitným trhom na Slovensku. V praktickej časti je za pomoci poznatkov z teoretickej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b3opk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria