Porovnání japonského a českého managementu ve společnosti TOYOTA TSUSHO – Tomáš Nejedlý
Tomáš Nejedlý
Diplomová práce
Porovnání japonského a českého managementu ve společnosti TOYOTA TSUSHO
Comparison of Japanese and Czech management in company Toyota Tsusho
Anotace:
Život v multikulturních společnostech, zejména pak integrace japonské kultury, je v posledních letech jedním z velmi často diskutovaných a ostře sledovaných témat. Hlavním Cílem diplomové práce je zjistit do jaké míry, interakce kultury japonské a české v nadnárodní společnosti může přinášet ovoce a být prospěšná globální společnosti, či působit jako bariéra růstu japonské společnosti na českém teritoriu …víceAbstract:
Life in multicultural corporations, especially Japanese culture integration, is currently one of most discussed and watched topics. Main goal of diploma work is to investigate what scale of Japanese and Czech culture interaction for international corporation can bring the fruit and be helpful or how can appeal as a barrier of Japanese company growing on Czech territory. In literary recherche are described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25063
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
- Vedoucí: Jiří Dědina
- Oponent: Václav Cejthamr
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEJEDLÝ, Tomáš. \textit{Porovnání japonského a~českého managementu ve společnosti TOYOTA TSUSHO} [online]. Praha, 2009 [cit. 2024-03-19]. Dostupné z: https://theses.cz/id/ddwye0/. Diplomová práce. Vysoká škola ekonomická v Praze. Vedoucí práce Jiří Dědina.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25063
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Firemní kultura v nadnárodní společnosti
Hana Veselá -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová -
Firemní kultura ve vybraném podniku
Michaela Zemanová -
Firemní kultura jako základní faktor úspěšného rozvoje firmy
Olga Spivakova -
Firemní kultura ve vybrané nadnárodní společnosti
Mária Hegedűšová -
Firemní kultura nadnárodní společnosti a proces vzdělávání a rozvoje zaměstnanců
Hana Abidi -
Firemní kultura společnosti FTE automotive Czechia s.r.o.
Petra Malkusová -
Firemní kultura v čase změn
Jana Rybárová