Projekt marketingového plánu firmy ARAKO spol. s r.o. Opava – Bc. Adam BASTL
Bc. Adam BASTL
Diplomová práce
Projekt marketingového plánu firmy ARAKO spol. s r.o. Opava
The Project of the Marketing Plan of the Company ARAKO spol. s r.o. Opava
Anotace:
Tato diplomové práce si klade za cíl vytvořit projekt marketingového plánu společnosti ARAKO spol. s r.o. Zpracovává literární rešerši vztahující se k problematice marketingo-vého plánu. Představuje teoretická pojetí a praktické užití v současnosti široce uznávaných a užívaných metod marketingových situačních analýz, jako Porterův model pěti konku-renčních sil, IFE matice, EFE matice a další. Práce …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to provide a proposal of a marketing plan for ARAKO spol. s.r.o. The literature research related to issues of marketing planning is conducted. It introduces both theoretical approaches and practical applications of currently widely recognized and employed scenario methods such as Porter's Five Forces, IFE Matrix, EFE Matrix, etc. In summary this thesis should help …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BASTL, Adam. Projekt marketingového plánu firmy ARAKO spol. s r.o. Opava. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor