Ing. Martin Hovorka

Bakalářská práce

Nástroje marketingového mixu při zavádění značky „nový“ Bonton na rozhlasový trh

Tools of marketing mix during establishing of the mark „new“ Bonton to the broadcasting market
Anotace:
Tato práce je považována za manuál, jak rebrandovat rozhlasovou stanici. Práce se po praktické stránce opírá o rebranding konkrétní rozhlasové stanice – rádia Bonton. Práce popisuje krok po kroku rebranding rádia Bonton tak, jak proběhl v roce 2006. Na základě této případové studie chceme ukázat, jaké atributy rozhlasové značky jsou rozhodující pro její tržní úspěch.
Abstract:
This project is considered to be a manual how to rebrand a radio station. The project is based on the radio Bonton rebranding. The project describes the rebranding of radio Bonton step by step, as it came to pass in 2006. Following this case study we would like to show, which attributes of radio brand are the most important for a market succes.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Ing. Petr Uchytil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní