Nástroje marketingového mixu při zavádění značky „nový“ Bonton na rozhlasový trh – Ing. Martin Hovorka
Ing. Martin Hovorka
Bakalářská práce
Nástroje marketingového mixu při zavádění značky „nový“ Bonton na rozhlasový trh
Tools of marketing mix during establishing of the mark „new“ Bonton to the broadcasting market
Anotace:
Tato práce je považována za manuál, jak rebrandovat rozhlasovou stanici. Práce se po praktické stránce opírá o rebranding konkrétní rozhlasové stanice – rádia Bonton. Práce popisuje krok po kroku rebranding rádia Bonton tak, jak proběhl v roce 2006. Na základě této případové studie chceme ukázat, jaké atributy rozhlasové značky jsou rozhodující pro její tržní úspěch.Abstract:
This project is considered to be a manual how to rebrand a radio station. The project is based on the radio Bonton rebranding. The project describes the rebranding of radio Bonton step by step, as it came to pass in 2006. Following this case study we would like to show, which attributes of radio brand are the most important for a market succes.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/abcj0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Petr Uchytil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Aktuální stav a předpokládaný vývoj tiskových médií a rádií v České republice
Petr Majerik -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Personální marketingový mix
Karolína Lippertová -
Projekt Transtrabant Dana Přibáně: budování značky s využitím marketingového mixu.
Hana Jančiová -
Marketingový mix vybrané výrobní firmy
Veronika Fojtíková -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Segmentace trhu a doporučení pro uvedení nové značky na trh
Barbora Koudelová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Anzhelika Kuxenko