Strategie zvládání hněvu z pohledu dětí v prvním a druhém ročníku základní školy – Štěpánka Loulová
Štěpánka Loulová
Bakalářská práce
Strategie zvládání hněvu z pohledu dětí v prvním a druhém ročníku základní školy
Anger management from a perspective of children in the first and second grade of the elementary school
Anotace:
Cílem tohoto kvalitativního výzkumu bylo zjistit, jaké strategie ke zvládnutí hněvu jsou schopny popsat děti v prvním a druhém ročníku základní školy. Děti byly dotazovány na konkrétní situace, kdy zažily hněv a co jim tehdy pomohlo, aby se cítily lépe. Reflexi jejich zkušeností s hněvem jim usnadňoval podnětový materiál, od kterého se odvíjel polostrukturovaný rozhovor. Pomocí tematické analýzy třiceti …víceAbstract:
The aim of this qualitative research was to find out what coping strategies of anger do children use. The children in the first and second year of primary school were asked to describe specific situations when they experienced anger and what helped them to feel better. A stimulus material was used to help them with a reflection of their experience. Thematic analysis of thirty-six semi-structured individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wvg3x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Mgr. Lenka Lacinová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lucia Polakovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Coping Strategies of Women Characters in Alice Walker's The Color Purple
Jana Mühlfeitová -
Success and coping in the DanceSport: An Examination of the relationship between success, coping strategies, resilience, personality and motivation
Iva Riederová -
Coping Strategies by Cyberbullying Victims: The Role of Social Context
Alena Černá -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová