Marketingový mix výstavby bytového domu – Bc. Marek Oubrecht
Bc. Marek Oubrecht
Bachelor's thesis
Marketingový mix výstavby bytového domu
Marketing mix of residential building construction
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na téma Marketingový mix výstavby bytového domu. Je rozdělena do tří částí: teoretická, praktická a návrhová. První část obsahuje teorii marketingu, marketingového plánování, marketingového mixu a komunikačního mixu. Druhá část koresponduje s kapitolami z teoretické části a ukazuje je použité v praxi na výstavbě bytového domu. Třetí část se věnuje vytvoření možných …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the topic of marketing mix of a residential building construction. It is divided into three sections: theoretical, practical and implications. The first part contains the theory of marketing, marketing planning, marketing mix and communication mix. Second portion of the thesis corresponds with chapters from the theoretical section and shows them used in practice at the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12344/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedúci: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OUBRECHT, Marek. \textit{Marketingový mix výstavby bytového domu}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/dibdkb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková