Spotřebitelské chování zákaznic v segmentu kosmetických produktů – Anna Kudláčková
Anna Kudláčková
Bachelor's thesis
Spotřebitelské chování zákaznic v segmentu kosmetických produktů
Consumer Behaviour towards Cosmetic Products
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá postoj spotřebitelů ke kosmetice netestované na zvířatech a jeho vliv na nákupní chování. Blíže je zaměřená na kosmetickou značku Lush a působení jejích společensky odpovědných zásad na zákaznice. Teoretická část práce vymezuje pojmy související s netestovanou kosmetikou a se spotřebitelským chováním. Praktická část je složena ze dvou výzkumných šetření. Prvním je kvalitativní …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the attitude of consumers to untested cosmetics and its impact on shopping behaviour in the field of cosmetic products. It focuses on the cosmetic brand Lush and impact of its socially responsible policies on customers. The theoretical part defines the concepts related to the untested cosmetics and consumer behaviour. The practical part consists of two research surveys …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUDLÁČKOVÁ, Anna. \textit{Spotřebitelské chování zákaznic v segmentu kosmetických produktů}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/dipkmm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kudláčková, Anna. Spotřebitelské chování zákaznic v segmentu kosmetických produktů. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická