Bc. Cyril Cejnar
Master's thesis
Marketingové řízení rodinné firmy
Marketing management of a family company
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje problematice marketingu v rodinné firmě. I. část diplomové práce se věnuje marketingu, vysvětlení jeho důležitosti a také novým trendům v marketingu, které v posledních letech ovlivňují toto odvětví. Dále práce analyzuje teorii marketingového řízení a marketingových strategií. Ve II. části je představena zkoumaná firma. Je zanalyzováno její současné marketingové řízení …moreAbstract:
This diploma thesis discusses marketing in family business. First part of the diploma thesis is explaining marketing, its importance and also newest marketing trends, which are latest affecting the whole environment. This thesis also analysis the theories of marketing management and marketing strategy. In the second part of the thesis the analyzed family company is introduced. Its current marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wan0s/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Eva Matoušková
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec