Marketingové řízení rodinné firmy – Bc. Cyril Cejnar
Bc. Cyril Cejnar
Master's thesis
Marketingové řízení rodinné firmy
Marketing management of a family company
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje problematice marketingu v rodinné firmě. I. část diplomové práce se věnuje marketingu, vysvětlení jeho důležitosti a také novým trendům v marketingu, které v posledních letech ovlivňují toto odvětví. Dále práce analyzuje teorii marketingového řízení a marketingových strategií. Ve II. části je představena zkoumaná firma. Je zanalyzováno její současné marketingové řízení …viacAbstract:
This diploma thesis discusses marketing in family business. First part of the diploma thesis is explaining marketing, its importance and also newest marketing trends, which are latest affecting the whole environment. This thesis also analysis the theories of marketing management and marketing strategy. In the second part of the thesis the analyzed family company is introduced. Its current marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wan0s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec