CRM - nástroj moderního marketingu – Mgr. Jan Viskot
Mgr. Jan Viskot
Bakalářská práce
CRM - nástroj moderního marketingu
CRM - instrument of modern marketing
Anotace:
Bakalářská práce „CRM – nástroj moderního marketingu“ se věnuje rozboru pojmu CRM (Customer Relationship Management). Řízení vztahů se zákazníky je součástí strategie a podnikové kultury. Implementace CRM přináší konkurenční výhodu a snížení provozních nákladů. V teoretické části je popsán obsah pojmu CRM a přínosy jeho implementace v podniku. V praktické části je obsažen cíl bakalářské práce, kterým …víceAbstract:
My bachelor work “CRM – Instrument of modern marketing” devote to analysis a definition of CRM (Customer Relationship Management). Customer Relationship Management is part of a corporate strategy and culture. Implementation of CRM delivers a competitive advantage and reduce operational costs. Theoretical part describes the modern CRM approach and benefits of its implementation in company. Practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wkwz0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2010
- Vedoucí: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane