Bc. Hana Škvařilová
Master's thesis
Corporate identity, design manual
Corporate identity, Design manual
Abstract:
Diplomová práce „Corporate Identity“ se zabývá vizualizací a jednotným vizuálním stylem organizace. Cílem práce bylo osvětlení grafického designu v oblasti Corporate Identity, značky a grafického manuálu. Teoretická část se zabývá komunikací obecně a rozpracovává téma Corporate Identity a jejích součástí, jako je filozofie organizace, Corporate Design, Corporate Communications, Corporate Culture, produkt …moreAbstract:
The diploma thesis “Corporate Identity” deals with visualization and Corporate Design of association. The main aim was explanation of graphic design in the area of Corporate Identity, sign and graphic manual. The theoretical part is concentrated on communication generally, Corporate Identity and its parts, like philosophy of association, Corporate Design, Corporate Communications, Corporate Culture …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ldkkx/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2008
- Supervisor: doc. PaedDr. Jiří Eliška
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Arts
Theses on a related topic
-
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate identity v rodinnom podniku
Michal Cerulík -
Redesign corporate identity pro Dance Academy Prague
Tomáš PRAŽÁK -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová