Jan Huták

Bakalářská práce

Informační technologie v CRM

Using Information Technology in CRM
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků týkající se CRM softwaru od společnosti RAYNET a návrh možného zlepšení. V teoretické části jsou shrnuty hlavní přednosti spojené s budováním vztahů se zákazníky v rámci firem a organizací. Dále je v teoretické části popsáno rozdělení CRM systémů a technologií, které jsou s tím spojené. V praktické části se nachází charakteristika české …více
Abstract:
The main objective of this bachelor thesis is the analysis of customer satisfaction regarding CRM software from the company RAYNET and proposal for its possible improvement. The theoretical part summarizes the main advantages associated with building customer relations within companies and organizations. Furthermore, the theoretical part describes the division of CRM systems and technologies that are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015
Zveřejnit od: 14. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Huták, Jan. Informační technologie v CRM. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 14. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě