Jan Huták

Bachelor's thesis

Informační technologie v CRM

Using Information Technology in CRM
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků týkající se CRM softwaru od společnosti RAYNET a návrh možného zlepšení. V teoretické části jsou shrnuty hlavní přednosti spojené s budováním vztahů se zákazníky v rámci firem a organizací. Dále je v teoretické části popsáno rozdělení CRM systémů a technologií, které jsou s tím spojené. V praktické části se nachází charakteristika české …more
Abstract:
The main objective of this bachelor thesis is the analysis of customer satisfaction regarding CRM software from the company RAYNET and proposal for its possible improvement. The theoretical part summarizes the main advantages associated with building customer relations within companies and organizations. Furthermore, the theoretical part describes the division of CRM systems and technologies that are …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2015
Accessible from:: 14. 5. 2015

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Huták, Jan. Informační technologie v CRM. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 14. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe