Analýza využití sociálních sítí v marketingu hotelu – Bc. Hanna Volosovych
Bc. Hanna Volosovych
Master's thesis
Analýza využití sociálních sítí v marketingu hotelu
The analysis of usage of social network in hotel marketing
Abstract:
VOLOSOVYCH, Hanna. Analýza využití sociálních sítí v marketingu hotelu. [Diplomová práce], Vysoká škola hotelová. Praha: 2018. Celkový počet stran: 116. Tato diplomová práce je věnovaná analýze využití sociálních sítí v marketingu hotelů v České republice a na Ukrajině. Jejím cílem je zhodnotit využití sociálních sítí v marketingu vybraných hotelů, a porovnat využití sociálních sítí v České republice …moreAbstract:
VOLOSOVYCH, Hanna. The analysis of usage of social network in hotel marketing. [Diploma Dissertation], Institute of Hospitality Management in Prague: 2018. Number of pages: 116 My diploma thesis is dedicated for analyze of the use of social networks in hotel marketing in the Czech Republic and in the Ukraine. The goal of this diploma thesis is to evaluate the use of social networks in the marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 6. 2018
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/g1j7d/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Reader: Ing. Štěpán Chalupa
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Internetový marketing hotelu Imperial Art Deco
Petra Synková -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Reputation management in hotel marketing
Ekaterina Semina -
Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
Adéla Šrámková -
Analýza internetového marketingu hotelu Friday
Phuong Hoa Nguyen -
Moderné trendy v marketingu
Dominika Straková -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko