Koncept city placement a jeho vliv na rozvoj měst – Lukáš HOŘÍNEK
Lukáš HOŘÍNEK
Bakalářská práce
Koncept city placement a jeho vliv na rozvoj měst
City placement concept and it´s impact on city development
Anotace:
Tato práce se zabývá konceptem city placement a tím, jak může figurovat jako nástroj pro rozvoj měst. V dnešní době se stává stále populárnější tzv. filmová turistika a koncept city placement je nástroj s širokým polem působnosti. Práce klade důraz na vysvětlení konceptu city placementu, tak aby se člověk dokázal zorientovat v základním využití tohoto nástroje. Práce obsahuje konkrétní příklady city …víceAbstract:
This thesis is focused on concept of city placement and how it can figure as a tool for urban development. Nowadays, so-called film tourism is becoming increasingly popular, and the concept of city placement is a tool with a wide scope. The thesis emphasizes the explanation of the concept of city placement, so that one can orient in the basic use of this tool. The thesis contains specific examples …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Alexandr Nováček
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOŘÍNEK, Lukáš. Koncept city placement a jeho vliv na rozvoj měst. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geografie / Ekonomická geografie a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketing, propagace a public relations činoherního divadla na příkladu Městského divadla Kladno
Eva Vurbsová -
Marketing a veřejný prostor
Jan Friede -
Produktový marketing v prostředí veřejných knihoven
Kateřina Slámová -
Marketing a marketingová komunikace města Stříbra
Radka Nováková -
Analýza image a percepce hlavního města Prahy jako turistické destinace v zahraničních médiích
Florian Vinařský -
Památky UNESCO a jejich vliv na image destinace
Kristýna Karli -
Image turistické destinace Uzbekistán z pohledu českých návštěvníků
Sardor Hudaybergenov -
Image vybrané destinace
Jan POLOMIS