Rozvoj obchodních aktivit podniku Raylyst Solar – Bc. Lukáš Kameníček
Bc. Lukáš Kameníček
Master's thesis
Rozvoj obchodních aktivit podniku Raylyst Solar
Development of business activities for company Ralyst Solar
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit podniku Raylyst Solar s.r.o. v mezinárodním prostředí. Teoretická část práce zahrnuje literární rešerši odborné literatury, z které se vychází v navazujících částech práce. Analytická část práce obsahuje nástroje strategické analýzy za účelem zkoumání vnitřního a vnějšího prostředí podniku. V návrhové části jsou určeny konkrétní kroky a doporučení …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the development of business activities of the company Raylyst Solar s.r.o. in the international environment. The theoretical part of the thesis includes a literature review of professional literature, which is used in the subsequent parts of the thesis. The analytical part of the thesis contains strategic analysis tools to examine the internal and external environment …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Martin Přibyl, Ph.D. MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova