Problematika kyberšikany a možnosti její prevence – Júlia PRECLÍKOVÁ
Júlia PRECLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Problematika kyberšikany a možnosti její prevence
The issue of cyberbullying and the possibility of its prevention
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o problematice kyberšikany a možnostech její prevence. V první části se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů, které s touto problematikou souvisejí. Jsou zde vymezeny projevy kyberšikany a faktory, které ovlivňují její vznik. V další kapitole je kyberšikana srovnána s klasickou šikanou, jsou zde nastíněny rozdíly v profilech obětí a útočníků a rozdíly v prostředí …víceAbstract:
The presented thesis focuses on the issues of cyberbullying and possibilities of its prevention. Firstly, the thesis discusses the related terminology, defines the features of cyberbullying and the factors affecting its occurrence. Secondly, the paper offers a comparison between cyberbullying and "traditional" bullying, focusing essentially on the differences in profiles of victims and offenders and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2011
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Michal Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PRECLÍKOVÁ, Júlia. Problematika kyberšikany a možnosti její prevence. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 04. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Psychologie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová