Denisa HOLANOVÁ

Bakalářská práce

Vliv digitálních technologií na rozvoj digitální gramotnosti v předškolním věku

Anotace:
Teoretická část práce popisuje vývoj dítěte v předškolním věku. Vysvětluje digitální gramotnost a její možnosti rozvoje v mateřských školách. Praktická část popisuje vlastní výzkum. Výzkum sleduje posun ovladatelnosti tabletu dětmi, při jeho pravidelném zařazování do vzdělávacího procesu. Sestavuje metodiku práce s tabletem na základě evaluací nabízených činností.
Abstract:
The theoretical part describes the development of a child in preschool age. It explains digital literacy and its possibilities for development in kindergartens. The practical part describes the research. The research monitors the shift in tablet controllability by children, with its regular inclusion in the educational process. Compiles a methodology for working with a tablet based on evaluations of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. et PaedDr. Věra Kosíková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOLANOVÁ, Denisa. Vliv digitálních technologií na rozvoj digitální gramotnosti v předškolním věku. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/