Marketingový mix společnosti Love & Story Design – Bc. Lucie Krupová
Bc. Lucie Krupová
Bachelor's thesis
Marketingový mix společnosti Love & Story Design
Marketing Mix of Love & Story Design’s Company
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit nastavení marketingového mixu vybrané společnosti a navrhnout případná zlepšení v potřebných oblastech. Ke zpracování práce budou použita sekundární data, získaná z přístupných zdrojů, spolu se získanými primárními daty pomocí marketingového průzkumu. První kapitola bude zahrnovat potřebné teoretické informace, tedy východiska marketingu s následným zaměřením na …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing mix of the selected company and to suggest possible improvements in the necessary areas. Secondary data, obtained from accessible sources, will be used to develop the thesis, along with primary data obtained through a marketing survey. The first chapter will include the necessary theoretical information, i.e. the background of marketing followed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ajcbn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedúci: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lucie Michálková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková