Komunikační strategie event space pro start-up komunitu – Jakub Jarolímek
Jakub Jarolímek
Bakalářská práce
Komunikační strategie event space pro start-up komunitu
A communication strategy of event space for the start-up community
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou komunikační strategie coworkingového centra Next Zone, které nabízí prostředí pro organizování hybridních eventů a zároveň zázemí pro technologické startupy. Jelikož se jedná o novou značku, o které cílová skupina nikdy neslyšela, cílem práce je vypracovat komunikační strategii, na základě které bude moci klient představit Next Zone cílové skupině. Hlavním cílem komunikace …víceAbstract:
The bachelor thesis is about creating a communication strategy for the coworking center Next Zone that offers a space for organizing hybrid events and also equipment for technological start-ups. It is a whole new brand that the target group has never heard of. The aim of the paper is to develop a communication strategy on behalf of a real client. The main purpose of the communication is ticket selling …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85171
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2022
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Stanislav Horný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85171
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková