Michaela Vejsadová

Diplomová práce

Influencer marketing v prostředí Instagramu a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12–15 let

Influencer marketing on Instagram and its influence on consumer behavior of children aged 12-15 years
Anotace:
Diplomová práce charakterizuje dopady influencer marketingu na spotřební chování dětí ve věku 12-15 let. Cílem je i odhalit jejich schopnost rozpoznat reklamní příspěvky v prostředí sociální sítě Instagram. Teoretická část diplomové práce vymezuje pojmy související s influencer marketingem a spotřebním chování dětí. Pro naplnění cílů bylo nejprve analyzováno označování reklamních příspěvků na Instagramu …více
Abstract:
Diploma’s Thesis is describing the impact of influencer marketing on consumer behavior of children aged 12-15 years. The aim is to reveal the ability of these children to recognize advertising posts on Instagram. Theoretical part of the thesis defines terms connected to influencer marketing and consumer behavior of children. To fulfill the objectives of the thesis was first analyzed tagging of advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 7. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
  • Vedoucí: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78839

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management