Jan Bártek
Bakalářská práce
Podnikatelský plán - případová studie
Business Plan - Case Study
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvoření komplexního podnikatelského plánu formou případové studie, který se zabývá založením podniku, který se věnuje nákupu, prodeji, rekonstrukci a pronájmu primárně starších bytových jednotek a provádí také rekonstrukce bytových jednotek na zakázku. Práce se v teoretické části zabývá podnikáním, malými a středními podniky a v největší míře náležitostmi a strukturou …víceAbstract:
The aim of this bachelor´s thesis is to create a complex business plan in the form of a case study, which deals with the establishment of a company that is dedicated to the purchase, sale, renovation and rental of primarily older housing units and also performs the reconstruction of housing units to order. The theoretical part of the thesis deals with entrepreneurship, small and medium-sized enterprises …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b68a2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria