Bc. Michaela Gracíková

Master's thesis

Online marketing elektronického obchodu

Online marketing of e-commerce
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh změn v online marketingu internetového obchodu Ústnípéče.cz, které podpoří zvýšení návštěvnosti stránek a prodeje zboží. Práce se skládá z části teoretické, analytické a návrhové. S pomocí analýzy PESTE a SWOT jsou v návrhové části navržena opatření, která povedou ke zvýšení návštěvnosti stránek a zvýšení prodeje zboží.
Abstract:
The goal of this Master’s thesis is to suggest changes in online marketing of online store Ústnípéče.cz, which will lead to the increase of the amount of traffic and sales. The thesis consists of theoretical, analytical and proposal parts. In the propose part the author uses PESTE and SWOT analysis to suggest steps which will lead to the increase of traffic and sales.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2017
  • Supervisor: Ing. David Král, Ph.D.
  • Reader: Ing. Edita Koňárková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting