Online marketing elektronického obchodu – Bc. Michaela Gracíková
Bc. Michaela Gracíková
Master's thesis
Online marketing elektronického obchodu
Online marketing of e-commerce
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh změn v online marketingu internetového obchodu Ústnípéče.cz, které podpoří zvýšení návštěvnosti stránek a prodeje zboží. Práce se skládá z části teoretické, analytické a návrhové. S pomocí analýzy PESTE a SWOT jsou v návrhové části navržena opatření, která povedou ke zvýšení návštěvnosti stránek a zvýšení prodeje zboží.Abstract:
The goal of this Master’s thesis is to suggest changes in online marketing of online store Ústnípéče.cz, which will lead to the increase of the amount of traffic and sales. The thesis consists of theoretical, analytical and proposal parts. In the propose part the author uses PESTE and SWOT analysis to suggest steps which will lead to the increase of traffic and sales.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017
Identifier:
https://is.sting.cz/th/ai3e2/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2017
- Supervisor: Ing. David Král, Ph.D.
- Reader: Ing. Edita Koňárková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Online marketing sportovního areálu Freestyle Kolbenka
Alexandr Koula -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Juraj Ondrejka -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Monika Klasovitá