Workflow system supporting education process – Kseniya Bortnikova
Kseniya Bortnikova
Master's thesis
Workflow system supporting education process
Systém Workflow podporující vzdělávací proces v Moodle
Abstract:
Diplomová práce uvádí detailní analýzu, stejně tak, jako modelování, management a implementaci řešení pro specifickou vzdělávací aktivitu (proces studijního bloku na České zemědělské univerzitě), kde několik účastníků s různými úlohami používá předem určené výukové a studijní techniky (vzdělávací workflows) v kontextu možností Moodle LMS. Metodologie výzkumu předpokládá instalaci, studium a používání …moreAbstract:
The Diploma Thesis provides detailed analysis as well as modeling, management and implementation solution for specific educational activity (study block sessions at Czech University of Life Sciences), where multiple participants with various roles use predetermined teaching and learning techniques (education workflows) in context of Moodle LMS capabilities.Methodology of research supposes installation …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Vojtěch Merunka, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BORTNIKOVA, Kseniya. \textit{Workflow system supporting education process}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/durtia/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Theses on a related topic
-
Teaching and Learning for Democratic Citizenship in Czech School System and a Comparison with Danish School System
Klára Žilková -
Teaching and learning English prepositional constructions through activities and games
Zuzana Epelde -
An Examination of the Use of Corpora and Concordances in Language Teaching and Learning and its Implications for Syllabus Design in Secondary Schools
Věra Redrupová -
Didactic activities reflecting Montessori principles in teaching and learning English vocabulary with the focus on learners' activation
Tereza Broulíková -
Náměty pro praktické činnosti vycházející z lidových tradic a řemesel z mikroregionu Jablunkovsko a jejich využití na 1. stupni ZŠ
Beata Dziadková -
Kvalifikační předpoklady pro dodávky a montáž poplachových zabezpečovacích a tísňových systémů a elektrické požární signalizace
Dana Třeštíková -
Adaptive learning processes in a process-oriented Learning management system
Patrícia Eibenová -
Agricultural Information Management System (AGIS): Mapping System of Sago Potential in Southern Papua, Indonesia
Sri Murniani Angelina Letsoin
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights