On-line komunikace vybraných běžeckých seriálů v ČR – Bc. Ilona Šmiková
Bc. Ilona Šmiková
Diplomová práce
On-line komunikace vybraných běžeckých seriálů v ČR
On-line communication of selected running series in Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá on-line komunikací vybraných běžeckých seriálů konaných v rámci celé České republiky. Pro analýzu byly vybrány následující běžecké seriály – Běhej Lesy, Night Run, RunCzech a RunTour. Hlavním cílem této práce je porovnat, jak vybrané běžecké seriály využívají nástroje on-line marketingu, a to především webové stránky a sociální sítě. V teoretické části této práce jsou …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the on-line communication of selected running series in Czech Republic. The selected running series are – Běhej Lesy, Night Run, RunCzech and RunTour. The aim of this thesis is to compare how selected running series use on-line marketing tools, especially websites and social networks. The theoretical part of this thesis defines basic problematics related to this subject …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5138
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková
Název
Vložil
Vloženo
Práva