Analýza postojů učitelů prvního stupně základních škol k inkluzivnímu vzdělávání – Bc. Lucie Kedroňová
Bc. Lucie Kedroňová
Master's thesis
Analýza postojů učitelů prvního stupně základních škol k inkluzivnímu vzdělávání
The Analysis of the Primary School Teachers Attitudes to Inclusive Education
Abstract:
Diplomová práce se zabývá konceptem inkluzivního vzdělávání a přístupem učitelů k tomuto konceptu. První tři kapitoly jsou tvořeny teoretickou částí diplomové práce. První kapitola je zaměřena na vymezení pojmu inkluze a integrace, historický vývoj inkluzivního vzdělávání, vývoj přístupu ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a dokumenty, které zásadně ovlivnily vznik a vývoj inkluzivního …moreAbstract:
The master thesis deals with the concept of inclusive education and teachers´ attitudes to this kind of concept. The first three chapters represent the theoretical part of the master thesis. The first chapter is focused on specifying the terms of inclusion and integration, history of the inclusive education, chenges of approaches to educating children with special needs through history, and on documents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/niukp/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Márová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KEDROŇOVÁ, Lucie. \textit{Analýza postojů učitelů prvního stupně základních škol k inkluzivnímu vzdělávání}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/dvc93o/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Special Education
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ