Marketingová komunikace vybrané firmy – Bc. Eliška Pechalová
Bc. Eliška Pechalová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané firmy
Marketing communication of selected company
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace vybrané firmy, konkrétně firmy restaurace a hotel U Vychopňů. Cílem bakalářské práce je na základě zhodnocení marketingové komunikace formulovat návrhy na zlepšení stávající marketingové komunikace. První kapitola práce je teoretická, která pojednává o marketingu obecně, jeho hlavních složkách a dále je vysvětlena problematika marketingového komunikačního …víceAbstract:
The topic of this Bachelor's Thesis is marketing communication of a selected company concretely of the company restaurant and hotel U Vychopňů. The aim of the bachelors thesis is to formulate proposals for improving existing marketing communication based on the evaluation of marketing communication. The first chapter of the thesis is theoretical, which deals with marketing in general, its main components …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/cp8rx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Tomáš Pražák, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et. Mgr. Alice Hemerková Bittnerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková