Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce – Bc. Petra Svačinová
Bc. Petra Svačinová
Diplomová práce
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
The Role of Marketing Communication at Marketing Management in Cities and Municipalities
Anotace:
Tato diplomová práce řeší problematiku marketingové komunikace města a použití komunikačních nástrojů. Tato problematika byla řešena pomocí SWOT analýzy města, konkrétně Jáchymova. Byly zanalyzovány jednotlivé komunikační nástroje, které město používá a na základě těchto poznatků navrženy nové. Hypotéza o věnování mála investičních prostředků do komunikace města byla dokázána. Přínosem této práce je …víceAbstract:
This thesis solve the issue of marketing communication of a city and the use of communication tools . This problem was solved by using SWOT analysis of the city, specifically Jáchymov. Various communication tools used by the city were analyzed and on the basis of these findings suggested new ways. The hypothesis of investment too less financial ments too komunikation of city was proved. The contribution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qy84c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Formy a efekty spolupráce hotelu s místními subjekty. (Analýza lázeňského garni hotelu Léčebné lázně Bohdaneč a.s.)
Josef Šafránek -
Spolupráce výrobce autoolejů se subjekty hodnotové sítě
Adriana Ritschelová -
Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě
Veronika Vrběcká -
Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě
Eva Tuzová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček