Uplatnění marketingu v prostředí průmyslu 4.0 – Bc. Adéla Vágnerová
Bc. Adéla Vágnerová
Diplomová práce
Uplatnění marketingu v prostředí průmyslu 4.0
Application of marketing in Industry 4.0
Anotace:
Hlavním tématem práce je uplatnění marketingu v prostředí Průmyslu 4.0. Konkrétně se zabývá tématem chytré domácnosti. Mapuje také problematiku marketingu v tomto odvětví a analyzuje vybranou firmu působící v tomto oboru. Autorka zvolila pro výzkum kvalitativní metodu. Cílem této metody je najít odpovědi na výzkumné otázky. Cílem práce je vyvrátit či potvrdit hypotézu, a na základě toho vytvořit návrh …víceAbstract:
The main topic of the thesis is the application of marketing in the Industry 4.0. It describes marketing issues in this sector and analyzes a selected company operating in this line of business. The author chose a quantitative research method and the aim of this method is to find answers to research questions. The goal of this work to create a marketing mix design with the purpose of increasing sales …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s6kuj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková