Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků") – Klára KULÍŠKOVÁ
Klára KULÍŠKOVÁ
Master's thesis
Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků")
Self-concept and sociometrical position in children with learning disabilities
Anotácia:
Specifické poruchy učení a sociální aspekty jsou klíčové termíny, které charakterizují předloženou diplomovou práci a jsou hlavním tématem jejího výzkumu. Problematika specifických poruch učení je v dnešní době velmi rozšířená. Tyto poruchy představují po celém světě značný sociální problém. Psychická zátěž, kterou přináší, je kladena nejen na děti samotné, ale i na rodiče a učitele. Mimo negativního …viacAbstract:
Specific learning disabilities and social aspects are the key terms characterizing this diploma thesis. They are also the main theme of research. This issue is greatly widespread nowadays. These defects (disorders) represent a significant social problem all over the world. A psychological burden has influence not only on those children themselves, but also on parents as well as teachers. Except the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2012
Zverejniť od: 29. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jiří Jošt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KULÍŠKOVÁ, Klára. \textit{Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu ''Morfologické uvědomění u dyslektiků'')}. Online. Diplomová práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogical Fakulty. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/dy1lt6/.
Jak správně citovat práci
KULÍŠKOVÁ, Klára. Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků"). Č. Bud., 2012. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Pedagogical FakultyMaster programme / odbor:
Primary school teaching / Teaching for the First level of primary school and English language
Práce na příbuzné téma
-
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková -
Specifické poruchy učení u žáků na prvním stupni základní školy v Praze
Lucie Maršnerová -
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Specifické poruchy učení v dospělosti
Petra Halová -
Specifické poruchy učení u studentů na střední škole
Petra Ryšková -
Specifické poruchy učení u žáků základní školy
Sabina Klimešová -
Dyskalkulie a jiné specifické poruchy učení v matematice
Lucie Plodíková
Názov
Vložil
Vložené
Práva