Komunikační mix a efektivita současné marketingové komunikace společnosti Aviva životní pojišťovna, a.s. – Petr Kocián
Petr Kocián
Master's thesis
Komunikační mix a efektivita současné marketingové komunikace společnosti Aviva životní pojišťovna, a.s.
Promotional mix and marketing communication effectiveness of the company Aviva životní pojišťovna, a.s.
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je provést analýzu komunikačního mixu společnosti působící na českém trhu životního pojištění, posoudit efektivitu marketingové komunikace a vyjádřit praktická doporučení pro optimalizaci komunikačního mixu a zvýšení efektivity marketingové komunikace. V teoretické části jsou uvedena specifika marketingu služeb, je definován komunikační mix jako součást marketingového …moreAbstract:
Primary objective of this diploma thesis is to conduct analysis of promotional mix of life insurance company operating on a Czech insurance market, to review efficiency of marketing communication and express practical recommendations for optimization of communication mix and increase of efficiency of marketing communication. First, theoretical part of thesis, presents particularity of marketing a service …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26439
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2011
- Supervisor: Miroslav Křížek
- Reader: Martin Kešner
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOCIÁN, Petr. \textit{Komunikační mix a~efektivita současné marketingové komunikace společnosti Aviva životní pojišťovna, a.s.}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2009. Available from: https://theses.cz/id/e0mpdc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26439
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová