Návrh marketingové strategie lázeňství v nových podmínkách – Petra LISCOVÁ
Petra LISCOVÁ
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie lázeňství v nových podmínkách
The proposal for marketing strategy of new conditions in balneology
Anotace:
Jako téma mé bakalářské práce jsem si vybrala návrh marketingové strategie lázeňství v nových podmínkách. Tento obor je velice zajímavý svým charakterem a problematikou, která se ho v poslední době týká, jedná se o změny, kterými prochází v posledních deseti letech a o legislativní změny, které se na tento obor chystají v budoucnosti. Cílem práce byla analýza současného stavu českého lázeňství na příkladu …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis that I chose is "The proposal of a marketing strategy for the spa industry under new conditions". This field is very interesting because of its character and the issues which are related to that. It concerns the changes that the spa industry has been going through for the last decade and also the legislative changes that are going to be made in near future. The goal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Petr Brázda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LISCOVÁ, Petra. \textit{Návrh marketingové strategie lázeňství v nových podmínkách}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/e12s31/.
Jak správně citovat práci
LISCOVÁ, Petra. Návrh marketingové strategie lázeňství v nových podmínkách. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor