Petra LISCOVÁ

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie lázeňství v nových podmínkách

The proposal for marketing strategy of new conditions in balneology
Anotace:
Jako téma mé bakalářské práce jsem si vybrala návrh marketingové strategie lázeňství v nových podmínkách. Tento obor je velice zajímavý svým charakterem a problematikou, která se ho v poslední době týká, jedná se o změny, kterými prochází v posledních deseti letech a o legislativní změny, které se na tento obor chystají v budoucnosti. Cílem práce byla analýza současného stavu českého lázeňství na příkladu …více
Abstract:
The topic of my bachelor thesis that I chose is "The proposal of a marketing strategy for the spa industry under new conditions". This field is very interesting because of its character and the issues which are related to that. It concerns the changes that the spa industry has been going through for the last decade and also the legislative changes that are going to be made in near future. The goal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Petr Brázda

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LISCOVÁ, Petra. Návrh marketingové strategie lázeňství v nových podmínkách. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická